FO stage 15/09/2013 - Reisverslag uit Antwerpen, België van roy cruiming - WaarBenJij.nu FO stage 15/09/2013 - Reisverslag uit Antwerpen, België van roy cruiming - WaarBenJij.nu

FO stage 15/09/2013

Door: Roy Cruiming

Blijf op de hoogte en volg roy

15 September 2013 | België, Antwerpen

Beste lezers,

Ik ben al weer bijna 3 weken in Antwerpen!
Ik heb het erg naar mijn zin, zowel op stage als in mijn vrije tijd.

Op stage heb ik heel veel dingen geleerd veel interesante dingen en handigheidjes, ik vind het erg leuk om met de gasten om te gaan ook al is het meestal maar voor een paar minuutjes.
Ik vind het werk leuk maar zie mezelf dit werk later nog niet doen.

In mijn vrije tijd is het ook altijd leuk, we zitten uiteraard met z'n 4e in hetzelfde appartement dus er is altijd wel iemand thuis.
We doen veel met z'n allen we gaan samen uit als daar mogelijkheid voor is IVM stage, we gamen vaak tegen elkaar op de Playstation en we spelen soms een potje monopoly laast zelfs 3,5 uur!

zoals jullie kunnen lezen is het hier prima te vertoeven!

Groetjes uit Antwerpen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

roy

Ik ben Roy en loop stage in Antwerpen in het Scandic Hotel

Actief sinds 04 Juli 2013
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 2053

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 01 Februari 2013

Stage Front office in Antwerpen

Landen bezocht: