Eerste weekje Antwerpen - Reisverslag uit Antwerpen, België van roy cruiming - WaarBenJij.nu Eerste weekje Antwerpen - Reisverslag uit Antwerpen, België van roy cruiming - WaarBenJij.nu

Eerste weekje Antwerpen

Door: Roy Cruiming

Blijf op de hoogte en volg roy

04 September 2013 | België, Antwerpen

Beste lezers,

Ik heb mijn eerste week in Antwerpen overleefd!
Het was allemaal leuk, we zitten in totaal met z'n 6e in het appartament en dat is altijd gezellig.
Ik heb al veel gedaan met Thomas, Thomas en Pascal zo ben ik naar de dierentuin geweest met Thomas, en hebben we met z'n alle de stad verkent en natuurlijk wel een pintje gedronken.

Ik zit nu op mijn stage bedrijf, ik heb het hier erg naar mijn zin.
Het is vandaag de 3e dag en ik heb al veel geleerd, leuke collega's, leuke gasten dus ik vermaak mezelf prima!

Groeten Roy.

  • 11 September 2013 - 17:28

    Truus:

    Hoi Roy,

    Zet je er ook nog een paar leuke foto's bij van je verblijf en het hotel.

    Liefs je moeder

  • 21 Oktober 2013 - 17:27

    Bootsma:

    jah indd roy ? krijgen we geen leuke foto's te zien ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

roy

Ik ben Roy en loop stage in Antwerpen in het Scandic Hotel

Actief sinds 04 Juli 2013
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 2054

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2013 - 01 Februari 2013

Stage Front office in Antwerpen

Landen bezocht: